Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su slapukų politika.
BALDŲ PRIEŽIŪROS IR EKSPLOATACIJOS TAISYKLĖS
Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: pirkimo – pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti UAB „Gintaro baldai“ kontaktais: el. paštu kokybe@gintarobaldai.lt ar kreiptis į artimiausią “Gintaro baldų” prekybos vietą. Apie sprendimą nedelsdami informuosime Jus Jūsų nurodytais kontaktais. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį. Prekės garantija pagal įstatymą CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.22810 straipsnis.
Minkštų baldų valymas
MDF (medžio dulkių plokštė), medžio, faneros, laminuotos medžių drožlės plokštės baldų priežiūra ir eksploatacija
Stiklinių stalų, žurnalinių staliukų, metalinių ir stiklinių elementų priežiūra ir eksploatacija
Kėdžių priežiūra ir eksploatacija
Čiužinių priežiūra ir eksploatacija
Lovų ir grotelių priežiūra ir eksploatacija
Dviaukščių ir aukštų lovų naudojimas ir priežiūra
Pirkėjo įsipareigojimai ir teisės garantiniam aptarnavimui
Pardavėjo garantiniai įsispareigojimai ir teisės
Garantija negalioja, jei:
Pasibaigus garantiniam laikotarpiui ar atsiradus trūkumams bei defktams dėl Pirkėjo kaltės, baldų remontas atliekamas atskiru šalių susitarimu.
DĖMESIO!
Garantiniai įsispareigojimai negalioja, jeigu buvo pažeistos eksploatacijos sąlygos, padaryti fizinio ar mechaninio pobūdžio pažeidimai, brokas atsirado dėl nepriklausančių priežasčių (cheminio poveikio, gaisro ar pan.).
Remiantis mažmeninės prekybos taisyklėmis Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406).
Svarbu:
Kilus klausimams dėl baldų priežiūros, surinkimo ar valymo instrukcijų būtinai kreipkitės šiais el. Paštu kokybe@gintarobaldai.lt arba ieškokite išsamesnės informacijos www.gintarobaldai.lt skiltyje Baldų priežiūros ir eksploatavimo taisyklės.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su slapukų politika.